sakta men säkert

Skrivet 2008-07-13 Klockan 08:30:24

tar altanen form, det går inte fort men man kan nu se att det ska bli en altan i alla fall.
Plintar är nergrävde och de flesta stolparna på plats.
Igår var Thomas pappa här och hjälpte till och idag kommer syrrans kille hit och hjälper.
Skönt att nån kan hjälpa till för allt är så tungt nu. så klena jag orkar inte ;-)

Igår kväll var vi hem till min bror och grillade allihop, det var trevligt!!!
Jag hade dock ont i magen och kunde inte äta så mycket, men sällskapet var trevligt!.

Vi umgås alldeles för lite min bror och jag, ser syrran mer känns det som fast hon bor i Stockholm.
Men det är väl så när manha rjobb och familj att det är så mycket annat som tar tiden.

Nej nu ska vi äta lite frukost innan altanbygget börjar igen.
ha en bra och förhoppningsvis solig dag!!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-14 Klockan 21:22:30
mysigt med syskonbesök..:-)

har hon också barn..eller är hon själv.

här umgås jag nog också mer me systrarna på sätt o vis men de är nog för min bror jobbar mer.

kommer nog bli jättefint me altan..spännande.

ta hand om dej:-)

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!