underbar dag

Skrivet 2008-07-11 Klockan 22:24:32

har jag haft idag.
Har tagit en paus från allt en stund.
Lämnade L och Thomas hemma och bygga altan, nåt de båda gillar.
Lämnade E hos mormor och morfar och med kusinen från stockholm.
Jag och syrran och en kompis åkte och shoppade eller strosade mest.
Vi var väl bort nån timme bara men det var så skönt att bara få vara jag en stund, och bara umgås och snacka skit och fnissa och garva. :-)
Visste ju att man och barn hade det bra.
Koppla av och bara slappa.
Det var precis vad jag behövde idag kände jag.
Händer inte ofta som jag ta ett par timmar för mig själv.
Skulle nog behöva göra det lite oftare.
För snacka om att jag laddade mina batterier den stunden.
Kom hem och hade mer ork och bättre humör än jag haft på mycket länge.
Tror Thomas märkte det han med för han sa att du måste ta dig tid själv oftare.
Nu sover lilla E i sin säng och L följde med till mormor och morfar och sov där för att få umågas med kusinen och moster han med.
Ska snart krypa ner i sängen, tänkte jag skulle finns orken och ge sambon lite sovmorgon i morgon.
VI försöker ta varannan dag nu.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-07-12 Klockan 11:53:28
Egentid är guld värt!

Jag känner att jag blir en mkt bättre mamma om jag får lite tid ensam då och då.

Som nu,sambon och dottern är iväg och uträttar ärenden och jag slappar hemma, rättt nice :-)!

Ha en underbar dag!

URL: http://sirpalisa.blogg.se/

Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-12 Klockan 12:28:14
åå vad glad jag blir vännen...de var nog precis vad du behövde..och jag hoppas du ska börja känna dej lite bättre..

men gråt när du behöver o du ska veta jag tänker på dej...

tack för allt du skrivit till mej.

du är en omtänksamm go tjej..de vet jag.ler.

ta hand om dej nu !!!!!

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!