Underbar helg

Skrivet 2008-07-27 Klockan 21:13:40

har vi haft.
Igår hade vi våra föräldrar hit på mat som lite tack för hjälpen vi fått med altan bygget.
Det var trevligt.
Vädret var ju på vår sida så vi kunde sitta ute och äta.
Barnen njöt av att ha både mormor och morfar och farmor och farfar här.
Det blev sent så man var lite trött när barnen vaknade i morse.
Altanen är så gott som klar nu.
Fattas nån lite bräda men annars är det klart.
Idag har vi tagit det lugnt och var till sjön och badade.

                      En badbild från förra året lägger jag in.
                                                      
                                                           
E är mer vild än tam i vattnet så man får passa honom hela tiden.
På eftermiddagen kom det en regn och åskskur och luften belv helt underbar efteråt.
Man kan andas ifen och luften är frisk.

I morgon börjar Thomas jobba igen efter semestern.
SJälv har jag 2 veckor till.
EN helt ledig och sen ska L skolas in på Fritids.
Oj oj oj säger jag bara.
Min lilla kille ska börja förskoleklass.
Kan inte fatta det riktigt och känner mig inte helt redo för det.
Ett stort kliv upp för min lillkille.
:-(
Men det kommer att gå bra för honom det vet jag, bara jag fixar det.
Men men det blir bra.
Vet att han kommer få toppen bra fröknar.
Det känns bra!!!
Nej nu ska jag titta vidare på ne film på Tv.
Ha det bra!!

                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!