vilken kväll

Skrivet 2008-07-06 Klockan 11:29:41

den innehöll allt.
Skratt, ilska, gråt, glädje, besvikelse.

Den började bra, hade en svacka tog sig och var skit kul.
Men slutet hade vi kunnat hoppat över, jag var arg. Lessen. Sårad och besviken. :-(
Vill inte skriva mer om det för då blir det för privat.
Men efter mycket prat, skrik och tårar så slutade kvällen, natten eller morgonen bra.

Men jag är totalt slut både fysiskt och psykiskt idag.

Nu ska vi åka och hämta barnen, det är vad jag behöver nu!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-07-06 Klockan 17:08:01
vilken tur att de slutade bra allafall..

men tråkigt de ens innehöll tårar..då man känner man önskat allt skulle bli perfekt nu när ni för en gångs skull var barnfria o så liksom..

men härligt att hämta dem igen va.ler...man saknar dem ju alltid så fort man är ifrån dem.

ha de så bra nu.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Somris

Skrivet 2008-07-07 Klockan 10:12:07
Men gumman, vad är det som har hänt! Nu får du gå in o maila mig så jag kan få peppa dig för en gångs skull!!

KRAAAAAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!