vilket oväder

Skrivet 2008-07-21 Klockan 22:06:49

vi hade idag.
det åskade och blixtrade utan dess lika.
Har nog aldrig vart med om ett sånt oväder. och nära var det .
det small och blixtrade om vart annat.
och vilka smällar. vi satt ute på trappen och tittade men tillslut var vi tvugna att gå in för det gjorde ont i öronen för det blixtrade och åskade så.
Lilla killen blev så rädd, sluta åska nu inte mera heller sa han flera gånger min lilla plutt.
Satt tätt tätt intill mig i min famn och skulle itne gå till nån annan.
Inte mera nu mamma sa han då och då.
Och det sa nästan jag med.
Brukar inte vara rädd annars men idag var det obehagligt.
Och länge höll det på säkerligen i mer än 1 timme var det runt om och nära.
sen fortsatte det längre bort länge länge till.
Men efteråt var det skönt och luften var så fräch.
Sambon var dock inte glad.
Hn ville så gärna hinna klart trappen till altanen idag , men med ett hemskt oväder och ett regn som kom och gick så blev det inte så.
Bättre lycka i morgon.


                                          







Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-07-22 Klockan 18:54:45
de vädret har vi också haft..men nu är de sol:-)

Ha de bra nu.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!