blääääää

Skrivet 2008-06-17 Klockan 20:29:17

känns som allt är blää.
kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men allt känns bara jobbigt just nu,
är trött och har ont i magen var och varannan morgon.
Stressad till tusen över att det är så mycket just nu, både jobbet och hemma.
Är uppbokade både i midsommar och helgen efter det och jag tycker inte om det.
Vill koppla av på helgerna.
visst är det kul att göra saker men just nu känner jag mig bara stressad över det.

Vill bara lägga mig ner i sängen och sova i l flera veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: J A Q

Skrivet 2008-06-17 Klockan 20:34:49
VINN EN HELT NY OCH EXLUSIV GRATIS DESIGN TILL JUST DIN BLOGG !

TÄVLINGEN FINNS PÅ : WWW.JAQ.BLOGG.SE

_______________

URL: http://jaq.blogg.se/

Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-17 Klockan 22:43:08
hej vännen...har lagt upp dej under mina länkar..hoppas de är ok..annars tar jag bort dej igen..

men vännen vad tråkigt de känns så idag..o ännu värre när man inte riktigt vet varför..

tänker på dej o önskar de ska bli bättre i morgon...

kraaaaaaaam

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!