nyklippt

Skrivet 2008-06-11 Klockan 22:21:12

är jag idag, och skönt var det och välbehövligt.
SÅnt att åka och klippa sig är lyx.
Komma hemifrån, själv, och bli ompysslad.
Få håret tvättat, och snacka lite med min härliga frissa.
Sen bli fräch i håret är ju alltid kul
Mna känner sig ny fräch och blir piggare.

L var piggare nu på kvällen men får var hemma från dagis i morgon i alla fall.
E får vara på dagis, så L får en slappar dag med morfar.

Snart helg igen, skönt.

Snart midsommar oxå, måste komma på vad vi ska ha med oss för mat.
Vi ska fira den med Thomas kusin och familj och vännerna deras.
Brukar vara knytis.
Men jag har inte kommit på vad vi ska äta än.

Men men hinner med det oxå.

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-11 Klockan 23:45:17
å vad nyfiken jag blir på hur du ser ut...

kul göra ngt nytt..skulle jag me vilja göra..om de inte vore så dyrt så.

å vad jobbigt när de har feber de små.

mitt i värmen också..fast nu har de ju varit lite svalare.

egen datatid är inte heller fel...

jag menar istället för fotboll.

nu ska jag sova.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!