sliten

Skrivet 2008-06-17 Klockan 05:58:17

är jag idag, vädret som var igår gjorde att jag fick världens migrän,
Usch säger ajg bara. Hade känningar hela dagen på jobbet och när det var dags att åka hem bröt det ut, men korkad som jag är åte jag inte hem och la mig som jag borde ha gjort.
Nej då utan var med THomas och slängde ett lass av det gamla staketet på returen.
Sen handlade vi lite och hämtade barnen som var hos mormor.
Sen hem och la dem och fixadde och sen la jag mig och vilade.
Sömnen i natt har inte vart den bästa och jag känner mig väldigt sliten.
Har dessutom ett långpass på jobbet, mindre kul idag känns det som.
Sen känner jag en stress över midsommar.
vi ska fira som vanligt med vänner men jag kkänner abslolut ingen lust alls, vet inte varför.

men men bara att bita ihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!