snart helg

Skrivet 2008-06-26 Klockan 21:13:51

och då drar vi till stockholm. :-D
Åker i morgon direkt efter jobbet.
Ska inte bo hos syrran denna gång eftersom mamma och pappa oxå ska dit. så vi ska bo på hotell, inget lyxigt utan ett sån billigt.
Men det är helt ok.
Vi ska ju i stort sett bara sova där.
Åker dit när vi komemr till stockholm i morgon och bara slappar.
Ska väl käka nåt och sen bara mysa.
Tillbringar sen hela lördagen hos syrran. DÅ både jag och hennes Norah fyller år då.
Kalasar ihop ska vi. :-)
Skönt det för då blir all fokus på Norah och jag slipper den.
Passar mig perfekt.

I morgon är en stor dag för L, han går sista dagen på dagis.
I höst börjar han ju förskoleklass min lille plutt.
Han är stolt och känner sig stor och mallig som sak sluta på dagis.
Medans jag krisar lite och inte alls känner mig redo för att han ska ta det stora klivet upp.
:-(
Men jag vet att det kommer att bli bra för honom men lite sorgligt känns det för vi avslutar en del av hans liv, dagis tiden. som han älskat och han har verkligen haft ett toppen dagis med helt underbara fröknar och världens underbaraste kokerska har han haft.
Underbara Anna som lagar så god och bra mat och skojar och har sig med barnen.
Som tur är få vi ju varar kvar där eftersom E går ett par år till på dagis.

Nej nu ska jag ta och packa det sista.

Ha en underbar helg!!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-29 Klockan 00:13:57
ååå grattis:-)

hoppas er resa blivit mysig.

tycker de låter jättemysigt !!!

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-29 Klockan 20:16:59
vad skönt ni hade de bra:-)

vad har du fått för presenter..

hur var hotellet..

har du gått ngt o shopat i stockholm..

kramis:-)

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!