Stackars liten febrig L

Skrivet 2008-06-11 Klockan 08:43:59

Tycker så synd om L som fick så hög feber.
E var feberfri i morse, skönt att det gått över så fort men L var inte pigg i morse.
de skulle ha vart hos morfar idag men L bara grät och ville inte vara med nån annan än mig.
SÅ det var bara att ringa jobbet och vara hemma idag.
Och de tär jag så gärna, mammasamvetet fixade inte att skicka en lessen L till morfar.
Miorfar hade ju fixzat det galant att ha dem men när han inte vill så får jag var hemma.
Natten har vart orolig, så jag är trött. Men för hoppnigsvis vill alla sova middag så jag kan få vila med. :-)
Nu har L alvedon i kroppen så han har lite ork att leka med lillebror.
Önska bara nu att han får lite aptit oxå.

I dag när Thomas kommer hem från jobbet ska jag och klippa mig, välbehövligt!!!
Har inte klippt mig på länge.
Ska bli skön att får håret tvättat, de är såååå duktiga på det där jag klipper mig och man får alltid lite massage av hårbotten när man är där.

Vill göra nåt kul med håret men vet ej vad?!
Hoppas hon har nåt bra förslag min frissa.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!