tycker inte om måndagar!

Skrivet 2008-06-09 Klockan 21:14:16

Nej jag gör verkligen inte det, vet itne varför men veckan känns så lång när måndagen börjar, och man är ltie seg efter helgen och sen på måndag kvällar är jag oftast så trött.
Men bara måndagen har gått så känns allt så mycket bättre, veckan går fortare och man känner att det snart är helg igen.

Seg dag på jobbet var det idag, lugnt och varmt.
I morgon jobbar jag bara haladag, skönt!!!
Vi har studiedag, ska utvärdera året som gått. Hmm kan bli intressant.
Har en hel del jag INTE vart nöjd med.

Sen hoppas jag det är bra väder så jag och barnen kan ta en lite utflyktstripp efter lunch.

Gäsp jag är verkligen trött ikväll, sambon ser på fotboll på TV och det gör väl inte saken bättre. :-(
Tycker inte om fotboll på tv, speciellt inte när itne sverige spelar eller det inte gäller nåt.
Semifinaler och finaler kan ju vara lite spännande att se om Sverige spelar men annars känns det mest som BLÄÄÄÄ!!!!!

Borde väl ta tag i mig själv och göra nåt annat, men känner jag mig själv rätt s sover jag nog snart på soffan.

God kväll och god natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!