underbar helg

Skrivet 2008-06-29 Klockan 21:59:55

har vi haft i stockholm.
Tagit det lungt och slappat mest.
Var och shoppade lite idag med mamma och syrran.
Hittade lite nytt, KUL!!
Har ju gått ner lite i vikt så det var kul att handla nytt idag.
Det mesta har suttit som en stor säck på mig på slutet.
SÅ idag när jag handlade kunde jag gå ner 2 storlekar på byxor.
Jättekul!!!

I morgon är det jobb igen, blä.
Sambon och barnen går på semester nu så det kommer att vara motigt att gå upp i morgon när det sover.
som tur är börjar jag inte förrens 9 så lite sovmorgon blir det ju, nu när man bara behöver tänka på sig själv på morgonen och inte har barnen att göra klara oxå,

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: svintofllickan

Skrivet 2008-06-29 Klockan 22:31:51
åå vill me gå ned i vikt..suck...

men kul för dej förstås du fick lite shopat:-)

jbobigt att jobba..men håll ut..snart semester.ler.

kraaaaaaaaaaam

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!