Gråtdag!

Skrivet 2008-03-04 Klockan 12:10:29

ja det är det jag gör idag, gråter.
Känndes så bra igår att få vara hemma denna vecka och ta det lugnt.
Men när man går här hemma själv så kommer så mycket tankar och funderingar över mitt liv.
Och det bubblar upp masssor och jag gråter.
Känner tårarna tränga upp hela tiden.
Vil inte!!!!
Ska ju vila och ta det lugnt och känner mig nu bara mer stressad än innan.
 VAD SKA JAG TA MIG TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UPPDATERA LITE
Fick ett lite samanbrott på kvällen och grät ut i sambons famn, ÅH vad skönt det var att få lätta helt på trycket.
Fick en liten förklaring sen till varför jag känner mig extra känslig idag, mensen satte igång.
DÅ brukar jag vara lättgråtig.

Sen var det promenad dags med Å och gissa om det var skönt idag att koma ut och promenera och prata av sig lite.
Hon är så himla lätt att prata med fast vi precis håller på att lära känna varandra ordentligt.
Lättade på hjärtat och berätta lite för henne hur jag mår.
Så nu har jag i alla fall ett lite lättare hjärta och ett litet leende på läpparna.
ÅH känner än mer vilekn underbar sambo jag har som finns där när jag krisar.
Älskar honom verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!