hemma med barnen idag!

Skrivet 2008-03-28 Klockan 14:14:04

L är pigg igen efter den hemska magsjukan han haft sen i fredags.
Men ville inte skicka han till dagis utan tog Vård av barn idag så får han hela helgen på sig oxå att pigga på sig.
I går trodde jag det var kört igen och att E var på g att få magsjuka men 1 diarre bajsning vart det och sen har det inte blitt nå mer så jag håller tummarna.
Vore kul om vi kunde göra nåt denna helgen eftersom vi satt hemma hela påsken. :-(

L och jag har bakat muffins nu när E sover middag.
Muffins med banan och choklad och 1 med äpple i.

image2


Mumsiga vart de i alla fall. :-)

Nej nu knorrar E och vill upp tror jag.

Mer blogg ikväll kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!