Stressmage.

Skrivet 2008-03-03 Klockan 14:02:34

Ja så lät diagnosen jag fick,
Har ju haft ont i magen till och från ett bra tag nu och veckan som gick var hemsk. Ont mest varje dag och olidligt blev det till slut.
Var till en underbar doktor idag som kollade upp mig och vi pratade lite om magen och livet i allmänhet och hon todde att mina problem berodde på stress.
Och det var i och för sig skönt att få veta att det inte var nåt farligt.
Men nu gäller det att ta tag i mitt liv och stressa av.
Inte det lättaste!!!
Men ska vara hemma denna vecka och ta det lugnt och sila upp mig.
Bara ta hand om mig själv och inte ha några måsten.
Svårt när man har både barn och hus.
Men sambon får väl ta lite mer ansvar ett par dagar, skadar nog inte ;-)

Nej nu ska jag ta och vila lite på soffan.
Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!