onsdag

Skrivet 2008-05-21 Klockan 22:17:10

är det idag och jag har jobbat började klockan 6.00 i morse,  slutade vid 2, hämtade barnen på dagis hem och städat och lagat mat, sen vart på föräldramöte på barnens dagis, hem igen och börjat packa inför resan till storstan.
Puh gissa om man ble matt nu när jag satte mig i soffan.
Lär ju somna utan problem. :-)

Men det ska bli sååå skoj att åka till syrran med familj i morgon.
Få umgås och bara koppla bort att måsten här hemma.

Ska väl försöka hinna blogga lite när vi är där med.
Nej gäsp detta blev ett kort inlägg men hjärnan strejkar nu så lika bra att borsta tänderna och hoppa i säng.


Sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: sommartjejen

Skrivet 2008-05-22 Klockan 14:22:11
Men gumman har du en egen blogg!!!

Det har jag ju alldeles missat, nu är du inlagd i mina favoriter. Får jag länka till dig också ifrån min blogg??

KRAAAAAAAAAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!