snart helg igen

Skrivet 2008-05-15 Klockan 19:40:15

åh vad det ska bli skönt!!
har vart en tung vecka, har inte sovit så bra på nätterna och sen har jag nå skit i kroppen igen.
Har ont i halsen och känner mig inte pigg.
Hoppas det går över med lite extra vila i helgen.

Hoppas på lite sol till helgen så vi kan få lite mer gjort på staketet.
Skulle vara skönt att bli klar.
För nästa helg åker vi till stockholm och hälsar på syrran.
det ska bli sååååå skoj.
Komma hemifrån en helg, bort från alla måsten här hemma.
Bara rå om familjen och umgås.
Ska väl försöka hinna med lite shopping oxå, E fyller ju 2 år veckan efter det så det är väl dags.
Svårt att veta vad vi ska köpa bara, känns som han har allt och lite till redan. :-)
Nej nu ska jag ta en kopp kaffe med sambon.

Ha det gott!!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-05-15 Klockan 22:51:41
nu måste jag ju skriva ett inlägg här i din fina blogg.jätteroligt som sagt.

vad skönt känna personalen lite o att de blir liten grupp...

här blir de inte heller så stora grupper eftersom jag bor på en rätt liten ort som sagt..hi,hi.

nu har jag skrivit min blogg för kvällen o ska gå o sova eller ta en kopp te..borde sova men så skönt sitta vaken lite när alla somnat.

kram kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!