söndag

Skrivet 2008-05-18 Klockan 08:24:44

igår vart det inget bloggande, så vi tar igen det idag.

Började gårdagen med att åka på shopping med mamma.
Hon har snart jobbat 25 inom komunen och skulle dit och handla en present, här får man en rekvisiton och får själv välja vad man vill ha för X antal kronor.
Hon köpte sig ett fin halsband i guld X-länk.
Sen gick vi och strosade och tog en fika.
Jag handlade inget till mig, men en rislampa med döskallar till barnens rum.
de har såna fönsterlampor och fick nu en liknande till taket.
L blev superglad.

Jag skulle behövt nya jeans, har ju gått ner en hel del i vikt och ALLA byxor hänger bara.
Men jag hittade inga jag gillade, så jag får väl ta det när vi åker till stockholm nästa helg.

När jag kom hem tog vi det lugt, kasst väder så man kunder inte gå ut-.
Först vräkte regnet ner för att se övergå till snö.
SNÖ!!!
I maj!!!!

Det ligger til och med kvar på gräset idag!!
Man kan ju deppa för mindre!

Åt gott igår och sen blev det en bastu.
Mysigt och skönt!

 Fortsättning
Dagen har fortsatt, lugnt och lite segt.
Vädret lockar inte till att gå ut, grått och kallt.
Så det har blitt lite slappt.
Barnen har lekt och vi har plockat och fixat lite här hemma.

Hoppas på lite finare väder i veckan så man blir lite piggare igen.
Snart komer brorsdottern på besök, kul för grabbarna att få leka lite med kusinen.
Ha en fortsatt trevlig dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!