6 år

Skrivet 2008-11-24 Klockan 20:46:42

blev han då idag vår älskade lilla eller man ska väl säga store son.
L, vår förstfödde och vår stolthet.
Kan inte förstå att det är 6 år sen.
vart tar tiden vägen.
Minns det så väl hur allt satte igån och vilken känsla det var när han äntligen kom.
Han var så liten och söt och redan då en kopia av sin pappa.
Minns hur jag låg där och bara tittade på honom och förundrades över hur nåt så fint kunde komma från mig.
Älskade honom från första stunden  och nu har det gått 6 år och han är en stor kille som börjat förskoleklass.
Blir mer och mer självständig för varje dag som går.
SNart är han inte min lilla kille längre.

det blev en bra och fin och lugn födelsedag idag, eftersom vi hade kalaset igår.
Själklart var mina föräldrar hit och grattade idag med, det var ju riktiga dagen idag,
SÅ en lite blomma hade de med sig.
Fick presentera av oss idag och det blev stor glädje då både hockeyspelet och kikaren fanns med bland paketen, det var det han önskade sig mest av allt.

Nu sover han gott vår nyblivna 6-åring.
och snart gör nog jag detsamma.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-11-24 Klockan 23:31:47
ååå...vilken känsla.

6 år:-)

tänk vad tiden går..o tänk att man alltid kommer minnas när de föddes.

är han stolt nu då.ler.



hur mår du då...ger sig inte förkylningen eller är de de andra runtomkring som spökar.



kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!