En bra dag

Skrivet 2008-11-08 Klockan 21:35:51

som började lite mindre bra.
Hade ont i magen till tusen, men pga mens. aj aj aj vilka mens värkar jag har nuförtiden.
verkar ha blitt värre för varje barn jag fått.

Thomas åkte ner med barnen till mormor och morfar, medans jag pustade en stund.
Sen for vi till Borlänge och shoppade födelsedagspresenter.
Nå julklappar blev det inte men vi har lite koll på vad vi ska köpa i alla fall.

Blev lite inhandlat till mig med, köpte nya vinterkängor. Supersköna bagheera.
Sen blev det en jacka, kappahl hade rea på vinterjackor så det blev en grå typ duffel, kul att ha en lite snyggare jacka att ha ibland.

Fikade först när vi kom upp till kupolen och sen på väg hem stannade vi i Säter och käkade.
EN jättemysig restaurang.
Åt pikili, tror jag det hette.
Grekisk mat, det var en oxfilebit, ett marinerat fläskfilespett och en köttfärsbiff, till det grekisk sallad, tzatsiki och klyft potatis.
MUMS!!!!


Barnen hade en toppen dag hos mormor och morfar, L hade ätit som en häst idag och det kändes skönt.
han har ätit lite dåligt de senaste dagarna men det sa mamma att han tagit igen idag.

Nu sover barnen sott i sina sängar.
Thomas och jag sitter och smuttar på varsin whisky, Thomas farsdagspresent som han redan öppnat.
En Mackmyra whisky, en lite lokal sort tillverkade i Gävle inte alltför långt bort.
Lite kul!!



ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-11-08 Klockan 22:19:10
Kul med en shoppingdag på tu man hand. Jari tyckte Thomas fått en väldigt fin farsdagspresent.

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!