härligt att helgen är här

Skrivet 2008-11-21 Klockan 22:00:26

det är precis vad jag behöver just nu, några lediga dagar hemma med min familj.
dessa två veckor med många långa dagar har tagit ut sin rätt och gjort mig totalt slut.
Känner mig helt matt, och magen har strejkat i 2 dagar.
Så nu ska jag ta det lugnt.
har visserligen en del att göra men inget som känns tungt.
L fyller ju 6 år på måndag så på söndag ska vi ha kalas för familjen.
Blir lugnt.
Ska städa och baka lite muffins i morgon och handla lite.

Sen firar bara vi honom på måndag när han fyller år.
Men hans favis mat och paket och fika.
Sen nästa helg blir det barnkalas för lekis polarna och några till.

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-11-22 Klockan 07:40:12
Hoppas du får en lugn och skön helg med familjen!

Kramar

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!