Lugn söndag

Skrivet 2008-11-02 Klockan 18:01:29

har det vart.
Vi tog det lugnt på morgonen, barnen lekte lite och jag slappade, Thomas fick sovmorgon.
Sen tog vi båda bilarna och åkte till Thomas jobb och satte på vinterdäck, eller thomas gjorde och jag tittade på. ;-)
Sen åkte jag och barnen hem till mormor och morfar, medans THomas gjorde klart.
Fick lite lunch.
Sen åkte vi och veckohandlade, barnen fick vara kvar hos mormor och morfar, och hur skönt är inte det.
Handla i lugn och ro utan en E som springer runt.

Sen hem, plockade lite och barnen var ute och lekte med grannbarnet.

Sen var det matlagning, wokade idag, GOTT!!
Nu sitter barnen och ska se bolibompa.
Helgen är snart slut och vardag i morgon igen.
En rörig vecka framför mig med många olika ställen att jobba på, nackdelen med att jobba i poolen. :-(
Men i morgon får jag träffa min vän A-M
Ska inte var på den avdelningen men får träffa henne i alla fall.

Ha en bra söndagkväll om det nu går :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!