mycket film blir det.

Skrivet 2008-11-06 Klockan 09:57:08

Nu när jag Och L är hemma.
Min ork är på väg tillbaka men har fortfarande ont i magen.
Så L får se mycket film, så han är nöjd.
Just nu är det bara Astrid Lindgren filmerna som gäller, och inte mig emot.
Just nu är det Karlsson på taket.
Gillar inte riktigt honom måste jag erkänna.
det är en grinig och gnällig liten farbror. :-)



Börjar dra ihop sig till L fyller år nu.
24 november blir harn 6 år vår stora kille.
Och problemet är nu vad vi sak köpa?
Nån som läser min blogg som har nåt bra förslag??

Nej nu ska jag ägna mig åt min prickige son,


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-11-06 Klockan 13:03:50
hi,hi gillar inte heller karlsson så värst.

min 5 åring som blir 6 nästa år i maj..

han gillar turtlesfigurer o massa sånt o leka me o även smålego och tvspel o önskar sig inlines..men frågan är om han kan?

men de är svårt köpa presenter tycker jag.

hur är de idag då?

hoppas ni kan slappa riiiktigt ordentligt!

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!