Sjukdomsbloggen

Skrivet 2008-11-04 Klockan 09:47:10

tror jag ska ta och byta namn på min blogg.
För sista tiden har det handlat om sjukdomar och inget annnat.
För vad händer nu då.
jo magsjukan verkar ha lagt sig och vad upptäcker jag på L i morse.
Jo vattkoppor.
Visst är det bra att han får det men inte nu känner jag bara.
Såg fram emot att ta tag i vardag och jobb igen men nu blir jag hemma i morgon igen.
Sen ska Thomas ta över.
Inte för att jag itne vill vara hemma med barnen, men det hade ju gärna fått vara för ändra själ än sjukdomar.

Nej nu ska jag ta en dusch medans barnen leker så bra.
ha en bra dag, förhoppningsvis fri från sjukdomar för er.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-11-04 Klockan 17:55:10
nämen oj..de också..

stackars er.

hoppas ni får vara friska snart.

här är de bara förkylningar o de är ju ändå ok.

kraaaaaam

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!