tom och lite oroad

Skrivet 2008-11-11 Klockan 21:06:01

tom i skallen för att man jobbat alldeles för mycket dessa 2 dagar.
Tur det är trevliga arbetskamrater och goa barn.
Men tycker jag knappt sett mina egna dessa dagar. :-(

Är lite fundersam och lite lätt oroad idag.
L var på undersökning hos skolsköterskan idag.
och efter att ha gjort synundersökningen så framkom det att hanser dåligt, och inte bara lite utan mycket.
Blir lite fundersam då vi inte sett minsta tecken på att han ser dåligt.
Jag har ju dålig syn och haft det sen jag var liten så jag har ju haft tankar på att han kan få det.
Men vid 4 årskollen såg han perfekt och nu så gör han inte det.
Blir lite orolig för att vi inte märkt det och vad som hänt.
Nu skulle vi få remiss och ska ivg och göra en ordentlig koll hos en ögonläkare.
Är iinte rädd att han ska få glasögon, för behöver handet så är det ju så.
Hans egen komentar var bara åh hoppas jag får det. :-)

Nej nu ska jag ta och göra tidig kväll och förhoppningsvis är man lite piggare och arlertare i morgon.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2008-11-11 Klockan 21:28:17
Barn brukar vilja ha glasögon...men det är antagligen innan de har fått dem. Får de glasögon i skolåldern brukar det gå bra...fast en del har en förmåga att "tappa bort dem", d.v.s. glömma dem med flit. Lycka till iallafall.

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se

Postat av: Syster yster

Skrivet 2008-11-11 Klockan 22:16:13
Så han ska bli glasögonorm som oss andra då :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!