trotsig 6-åring

Skrivet 2008-11-26 Klockan 08:57:37

har vi här hemma.
Igår var en hemsk dag med ett evigt trotsande.
Åh man kan ju verkligen bli galen.
Försöker hålla mig lugn och ha tålamod, men det funkar inte alltid.
Speciellt inte när man är trött och har en förkylning i kroppen så är ju inte ens egen ork den bästa.
Suck och stön säger jag bara då.
Thomas har dessutom skitont i ryggen så då har ju inte han heller den bästa orken.
Annars brukar vi komplettera varanadra ganska bra, så att alltid en av oss har den rätta orken att ta tjafset.
Men men hoppas bara det går över fort denna gång.
Han brukar ha korta men väldigt intensiva trots perioder

Nu ska jag ta och fara till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2008-11-27 Klockan 21:59:40
Jag vet precis hur det känns. Vi har en trotsig 3-åring här hemma som håller på att ta kol på oss. Det går verkligen i perioder och just nu är det jättemycket trots. Han är så arg.

Ha det bra, kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!