HUNGRIG

Skrivet 2008-10-21 Klockan 18:13:18

är vad jag är just nu och har så vart .
Fasta??? varför gör nån det frivilligt???
Kommer jag aldrig att fatta.
Det är verkligen hemskt att inte få äta.
Tänker på mat hela tiden och ser mat överallt och får nästan tvångstankar på mat.
VIll äta hela tiden.
Får bara dricka klara drycker, så har har pimplats, juice, saft, te och buljong.
MUMS?? NEJ!!!!
Isglass får jag äta, jaha det smakar ju gott?! NEJ!!!
Sa till Thomas när han var hem en sväng, kan de inte göra isglass med matsmak, typ pizza eller klyftpotatis med beasås.





Knäppa tankar får man ju.

Nej så det här med fasta kommer jag ALDRIG förstå!!!!

Mat mat mat mat mat mat, vill ha NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oj oj oj vad jag tycker synd om mig själv.
Thomas har fått förbud att äta hemma idag.
TUr barnen är hos mamma och pappa. Hade inte fixat att se dem äta.
Och sen är ju inte ork och humör på topp just nu.
Så det har det betydligt bättre borta.
Fast jag saknar dem nåt otroligt!!!
Nej dags att återgå till mitt te.

Kommer att drömma om mat i natt tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2008-10-21 Klockan 20:37:29
Usch gumman, har du haft en sån tuff dag.

Vad är det för undersökning du ska göra? Ska du tömma tarmarna också eller räcker det att du fastar?



Jag fick dricka 5liter saltvatten en gång när jag skulle göra tarmundersökning - det var nog värre än att fasta....

om man spydde av sista glaset fick man avsluta och göra om samma sak nån dag senare igen, gissa om det var kul??

kramar om

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-21 Klockan 22:44:04
förstår verkligen om du är hungrig..

å du måste berätta allt hur de gick sen.

tänker på dej.

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Syster yster

Skrivet 2008-10-22 Klockan 06:05:57
Snart får du äta :)! Tänker på dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!