lördag

Skrivet 2008-10-18 Klockan 21:03:49

med mycket innehåll
Var full fart redan från morgonen här.
Eftersom vi hade natt gäst så vaknade barnen tidigt och allt flöt på i full fart.


Vid 12 gick jag och L iväg på barnkalas hos en av hans lekis polare.
Oj oj oj vad man kan bli slut av att vara på 6 års kalas.
10 stycken 6 åringar plus några storesyskon och en vild liten lillebror.
Men det var kul och L tyckte verkligen det var kul.
Han är inte mycket för kalas.
Tycker det blir rörigt och stojigt.
Men idag var han glad och nöjd och var inte alls runt mig.
Han vill inte bli lämnad själv och det känns ok.
Så jag fick mig en trevlig pratstund med mamman till födelsedagsbarnet och lite bus med hennes lillebror.
EN vild liten killle med glimten i ögat.


Sen flöt eftermiddagen på med lek och stoj här hemma och sen matlagning och bus.
Nu läser Thomas för barnen, hmmm sen kväll blev det.
Men men sen blir det nog lite gos i soffan och ev. ett glas gott vin.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-10-19 Klockan 12:54:30
skönt o höra de är fler barn som ej vill bli lämnade på kalas o mina vill inte alltid gå heller.

har sagt nej till många kalas o ingen förstår varför.ler.

hoppas du har en sköön söndag.

kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!