positiva tankar!!!

Skrivet 2008-10-13 Klockan 20:46:32

Det är mitt nya motto.
Har peppats av syrran att bara tänka positiva tankar så nu ska jag ta mig i kragen och försöka mig på det.
Nåt positvit måste ju finnas att skriva varje dag, eller hur Mia!??!
 Hmmm tänka lite då............
har vart en bra dag idag.
Mått bra och kännt mig pigg.
Var och promenerade med mamma här på kvällen och jag känner mig starkare och piggare när jag går, har fått lite mer kondition känner jag och blir itne alls trött trots tempo och lite längre promenader, Tog knäcken på mamma idag, hon flåsade och var slut när vi kom hem och jag hade nog kunnat gå en timme till kände det  som.

Såg lite på film med barnen efter maten och de satt uppkurade mot mig båda två och det är såååå mysigt.

Det var väl positivt va syrran??!! :-D

Nu ska jag gosa lite med sambon och kolla på tv.



Kram på er alla bloggläsare!!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2008-10-13 Klockan 21:07:33
Ha ha ha...

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!