seg söndag

Skrivet 2008-10-26 Klockan 15:16:41

oj vad denna dag har vart lång och än är den inte över heller
Har vart en ok dag.
Tog tag i lite måsten i morse, bäddade rent i sängarna och tog reda på tvätt.
Inte kul men det är ju sååå skönt att gå och lägga sig i ren bäddade sängar.

senblev det frukost och lite plock.
Sen satt jag och barnen och målade trolldegs figurer vi gjorde igår,
Vi hade gjort mat till L´s kök.
Var pommes frites och hamburgare, spagetti och köttbullar, smörgåsar och pålägg.
Bullar och pepparkakor och frukt.
Så på eftermiddagen lekte det länge med det.
Kul och enkelt och billigt.

Sen gick barnen och Thomas ut och jag la mig på soffa, fick så ont i magen igen.
Inte kul men det är väl så mitt liv kommer se ut nu.
 Lära mig leva med det säger de.
Hmm inte lätt men man måste väl. :-(

idag är e´s vattkoppor mycket bättre och vi har haft en lugn natt.
Han ska få vara hemma i morgon med sen blir det nog dagis.
Alla koppor har torkat in så.
Sen ska Thomas var ledig med dem nån dag nu när det är höstlov i skolan.
Men i morgon blir jag hemma med dem, för T har möte på jobbet som han inte kan ställa in.
men jag klagar inte :-)

Ha en fortsatt trevlig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!