trevlig dag

Skrivet 2008-10-16 Klockan 19:53:25

har jag haft idag.
Jobbade med trevliga männsikor idag.
Fick höra komplimanger om min viktnedgång, alltid kul att höra även om det just nu står stilla. :-(

En liten trist sak idag, liten E har vat hemma och vart lite hängig.
Fick krupphosta igår och i morse men inte så farlig.
Men han fick vara hemma med Thomas idag och i morgon.
Skönt för dem att mysa lite.
L får korta dagar på lekis så det känns bra.

Hoppas på en bra helg med mycket vila.
Ta hand om er och era nära och kära.

Måste ju skriva ett par rader om min underbara syster.
Tack för alla fina god morgon mess.
De gör min dag!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Skrivet 2008-10-16 Klockan 20:46:04
Puss på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!