en lång dag

Skrivet 2008-09-25 Klockan 19:42:59

har det vart idag.
Vaknade tidigt och hjälpte sen THomas att göra barnen klara innan han körde dem.
Känner att det är han som får ta den delen nu.
Sen ska jag hämta hem dem tidigare när jag har kommit igen lite.
Idag har det vart en rörig och lång dag och det blev inte så mycket vila.
Var ner till läkaren igen och tog lite prover.

sen har det vart en kille här och installerat larm åt oss.
Och det tog sin lilla tid och han var väldigt pratsam så jag kunde inte få tid att vila.
sen när han åkt och Thomas åkte till jobbet igen så funderade jag så mycket att jag inte kom till ro.
Det snurrar mycket tankar just nu i skallen.
Men det är väl så det blir nu.
sen gick tiden undan när barnen kom hem.
Vill ju ägna tid till dem nu när jag känner att de blir lidande av att min ork inte alls finns där.
Känns skönt att det snart är helg och vi får lite mer tid tillsammans.

Nu ska jag gosa lite med sambon här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!