En ny dag

Skrivet 2008-09-26 Klockan 08:50:52

ska bli mitt nya motto.
Ska ta vrje dag som en ny dag men nya tag och nya chanser.
Borta är gårdagens magont och oro.
Vill kunna starta varje dag med nya möjligheter.

Låter ju tjusigt gäller bara att kunna leva upp till det oxå.
Känner mig sliten idag med.
Kroppen är verkligen slut.
allt jag gör kräver massor.
Plockade upp lite här hemma efter Thomas och barnen åkt i morse.
Men efter 2 rum var jag sjöblöt och helt slut.

Så nu äter jag lite frukost och ska sen vila lite.
Tänkte försöka ta en promenad sen och njuta av den vackra höstdagen.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-26 Klockan 13:00:49
Hej vännen...

du ska iiinte ha dåligt samvete för hur du mår..

du behöver faktiskt tänka på dej själv nu..

du behöver vila..

du behöver att din man gör mer nu..

å du ska inte säga förlåt för att du skriver till mej..

du får skriva precis vad du vill och hur mycke du vill.

men vilket fint inlägg du har skrivit nu..

en ny dag me nya möjligheter..de är så rätt vännen..och du kommer må bättre...bara behöver ta dej igenom allt de här nu...

vi finns med dej o stöttar...din familj..din syster..vi här ute ...vi finns här o stöttar dej i ditt resa mot ett bättre mående.

ta hand om dej o ha en uuunderbar fredag !!!

kramkramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-26 Klockan 15:30:39
Tack för de du skrev till mej:-)

Du ger mycket till andra de märks..de är därför jag är så noga me du måste tänka lite på dej själv me.ler.

ska ni äta något gott ikväll...vad gillar du..är de också choklad som gäller eller...

nu ska jag ut o gå för nu har vi ätit.

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamm

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Vickan

Skrivet 2008-09-26 Klockan 19:26:03
Låter som en utmärkt plan!Så borde fler se det,att varje dag innehåller nya möjligheter.Så även jag själv..!

Hoppas du lyckas varva ner lite nu, gör något avslappnande i helgen,kanske en tur i skogen vore nåt?Inga ljud,bara fågelkvitter och sus,brukar få mig ner i varv iaf.

Sköt om dig och ha en trevlig helg!

Kramar

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-26 Klockan 23:31:27
pizza lät gott.

sov sött.

hörs snart igen.

kramkrmam

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!