en typisk måndag

Skrivet 2008-09-29 Klockan 19:38:39

har det  vart idag.
gillar inte måndagar av nån anledning.
Kändes ingen skillnad fast jag vet att jag itne skulle jobba.
Det känns tungt att vara hemma, blir frustrerad av att inte må bra.
Magen har gått i vågor idag, har haft ont till och från.
Men psykiskt har det var tungt.
Känner mig låg och lite deppad..
vet inte varför egentligen.
Men det tar väl på mig att ha mått dåligt så länge.
Ibland vill jga bara skrika rakt ut att jag fixar inte detta nå mer.
vill inte!!!!!!!!!!

Men så ibland mår jag bara bra.

Det är nog dessa svackor som gör det tungt.

Har haft bra stunder  idag i alla fall. tog en underbar promenad efter lunch.
Det var ett härligt höstväder, varmt och skönt.
Sen hämtade jag L lite tidigare idag och vi passade på att röja upp lite i trädgården, plockade undan lite leksaker och krattade ihop en stor lövhög som han hoppade i sen.
Thomas hämtade E när han slutade.

Nej nu ska jag göra en kopp te och sätta på lite kaffe till Thomas, för snart sover barnen


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-29 Klockan 21:16:59
Tycker ändå att du tänker så klokt..att du kan mitt i allt du känner o mår ändå se att du haft postiva bitar på en dag också..

och även om de just nu känns jobbigt allting så kanske du blir starkare när du kommer ur de...

å att få känna att din man ställer upp..

att få se vilka som stöttar o finns där kanske också kan betyda ngt..de kanske du inte hade fått märkt annars..

låter konstigt men tror du förstår hur jag menar..

jag menar inte att de är meningen att du ska må dåligt..men jag hopppas att de ska komma något gott sen när detta är över..

å trots att vägen känns bökigt o jobbig så kommer de nog bli enklare så småningom...du är ju just nu i processen där du jobbar med hur du mår..

och de är ofta då de brukar bli som värst..när alla känslorna kommer upp..

du är tapper..

du är modig

fortsätt gråt och få ur dej allt..de behöver du vännen.

nu dricker jag te medan mannen borstar tänder o grejjar..skäms..borde nog gå o hjälpa honom nu.ler.

ta hand om dej nu o natti natti..

kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!