Glad och stolt

Skrivet 2008-09-02 Klockan 19:21:56

är jag idag , över vår L.
Har vart på ett utvecklingsamtal på förskolklass idag.
de har alltid ett så här tidigt för att man ska kunna prata lite om barnet och hur det verkar gå.
Och det var bara fina ord om vår L.
Han var duktig och snäll.
Och han som alltid vart så blyg och osäker i större grupper och bland såna han inte känner.
Så får man höra att han verkligen tuffat till sig och börjar väga göra sig hörd och ta lite plats.
SÅ nu får vi jobba vidare på att stärka honom ännu mer.

I morgon kväll ska vi på en föreläsninggenom jobbet som handlar om just detta. att våga vara.
Det känns som jag kommer ha nytta av det på flera sätt.
I jobbbet,  hemma genom att hjälpa både sonen och delvis mig själv-
det känns toppen bra.
Idag har vart en bra dag även för mig.
Magen har funkat ok.
Och alla såna dagar är toppen.

Nu är barnen nattade och jag ska fixa klart allt för morgondagen tänkte jag innan jag sjunker ner i soffan ordentligt.
Ha det bra


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-02 Klockan 21:26:09
hi,hi precis så har de varit me min son me.

skönt höra han trivs o har vänner m.m.



skönt också höra din dag varit bra.



nu ska jag slappa vid tvn sen sova.



kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!