Helgen!

Skrivet 2008-09-21 Klockan 20:27:12

Har vart helt underbar
Åh han var så söt den lillle kille, Melwin som han ska heta.
Åh han var så liten och söt.
Har hållt honom massor, han har sovit i min famn och jag blev alldeles kär. :-)

Vi har verkligen haft en toppen helg, lugn och avkopplande.
Det var med sorg och en tår i ögat vi åkte hem idag.
Saknade syrran redan när vi åkte ut från deras gåd.
det är så jobbigt när vi åker hem från dem.
Vill att de ska bo här så vi kan se softa ofta.!!!!!!!!!!!!

Men snart så kommer de hit och sen får vi försöka ta oss i kragen att åka till dem oftare.
Barnen leker så bra ihop när vi är där.

Det som jag var orolig för när vi åkte dit var att jag skulle bli sååå bebis sugen igen, men det var inte så farligt.
viss skulle det vara mysigt med en till, men samtidigt r jag så nöjd med våra två killar.

Nej nu ska jag inta ryggläge på soffan.

Men du syster yster, vet en sak, jag älskar dig!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2008-09-21 Klockan 21:01:26
åååå det är ju så gosigt att få sitta där med de där små nyfödda pyrena!! Blir avis på dig och imponerad av att du inte blev sugen på en till. Det blri jag varje gång jag ser en mini...innan jag sansar mig vill säga! =)



Tack för dina ord i bloggen, är fortf. helt stum o helt tom i huvudet efter kvällens samtal. Fattar inte hur nån kan vara så knäpp rent ut sagt!

kramis

URL: http://sommartjejen.blogg.se/

Postat av: Syster yster

Skrivet 2008-09-22 Klockan 08:12:25
Jag älskar dig med :-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!