Hemma idag

Skrivet 2008-09-05 Klockan 13:11:41

är jag.
Magen flippade ut i natt och jag hade hemsk kramper.
Så sömnen vart det inte mycket med, så idag är jag hemma och sover i kapp.
sov typ hela förmiddagen.
                                       
Nu har jag ätit lite lunch och väntar nu på att thomas ska komma hem med barnen.
tänkte de skulle få tidig fredag idag när jag ändå är hemma.
De leker så bra ihop så jag får i alla fall ta det lungt känns det som.
Och vad kan bättre pigga upp mig än  min godingar.

E är i en så kul ålder nu, det händer massor och pratet utvecklas för varje dag.
Nu är han inne i en period då han gillar att sjunga och man hör vad han sjunger, enda problemet är han helst ska skriksjunga.
Aj aj aj mina öron. :-)

L har verkligen vuxit de senaste veckorna och börjar bli en klok kille med mycket tankar och funderingar.
Stora intresset nu är  bokstäver.
Han kan alla men nu vill han kunna få till det med att skriva.
Kul!!
Nej nu ska jag vila innan mina små älsklingar kommer hem.
Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-09-05 Klockan 21:53:55
Vilka fina barn du har!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-06 Klockan 00:15:48
Bra att du tagit de lugnt idag..

kul kul att se bilder.ler.

försök ta de lugnt nu i helgen.

å va kul me bilder på lille bebben också..förstår ni längtar att åka o kolla.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!