Måndag

Skrivet 2008-09-15 Klockan 19:42:47

ja så fick man då för att man inte hade måndagsångest.
Vaknade med en hemsk mensvärk, satt dubbelvikt på golvet.
Thomas fick lämna båda barnen så jag fick en extra stund hemma.
Tog 2 värktabletter så släppte det lite.
Kunde ta mig till jobbet i alla fall.
Väl där så satte migränen igång.
Och naturligtvis hade jag inga tabletter mot det med mig.
Suck!!!
Fick leva på panodil så jag klarade av att jobba i alla fall.
Lite barn på eftermiddagen som tur var.
Min tur at lägga barnen som sov inne och det var ju inte helt fel att få vila en halvtimme själv. :-)

Sen hämtade jag barnen och hem och tog migrän medicin.
Käkade mat och vilade på soffan en stund.
Nu känns det bättre igen.
Är lite lagom sliten bara.
Men men man har vant sig att leva med migränen numera.

Blir en tidig kväll känner jag.
Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-15 Klockan 21:25:25
åå stackare !!!!!



tack för de du skrev i min blogg..de blev faktiskt rätt mysigt med de små fast man ville me till grönan.





tycker migrän verkar så jobbigt..min syster hade de jättemycke när hon var yngre o har fortarande då å då.



kramkram



URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!