sen lördagkväll

Skrivet 2008-09-06 Klockan 22:35:29

är det och nu tar jag en stund och bloggar lite om dagen.
Tog det lugnt i morse sen åkte vi till storstan och skule shoppa lite.
Jag fick tag på en ny behå och lite nya trosor.
Behövdes verkligen.
Har ju som sagt gått ner en del i vikt och underkläderna sitter ju inte direkt som det ska.
SÅ det kändes bra att få nytt.
Skulle haft ett par nya tröjor oxå, lite basplagg. men hittade inget jag gillade tyvärr.
så det får vänta.
Skulle även ha haft en tunnare mössa åt lillkillen men det enda som fanns var lite tunnare stickade mössor, men jag skulle velat haft en typ i trikå.
Får kolla runt lite på nätet om jag hittar nån att beställa.

Annars har dagen vart lugn.
Lekt med barnen och lagat mat.
Skulle behövt städat och tvättat men det sköt vi på till morgondagen.
Söndagar brukar det ju i alla fall inte hända så mycket.

Nej nu ska jag ta och gosa lite med ambon innan jag slocknar i soffan.
God kväll eller snarare god natt!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-06 Klockan 23:44:03
åå..den som ändå gick ned i vikt...

jag behöver verkligen nya fina underkläder..hmm..men får vänta tills jag slutat amma..amningsbhar är oftast inte så roliga å svåra få tag i.

jo,jag blev själv så glad när jag satt där o ammade o bara fick den där njutakänslan...annars kan de vara så att tiden bara springer o man blir arg på sej själv som ej njöt av bebistiden..om du förstår hur jag menar.

leker du ofta me barnen..vad leker ni..

jag är dålig på att vara me o leka me barnen..tyvärr..

men de vill gärna visa mej allt de gjort o gör..ler.

vad gillar dina barn att göra..leka med osv..

godnatt o ha en skön söndag.

kramis

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!