Självkänsla

Skrivet 2008-09-10 Klockan 21:02:31



heter boken jag just nu läser, av Mia törnblom.
Åh vilken underbar bok.
Mycket tänkvärt.
Har läst halva nu, och blir nog klar med andra halvan i morgon.
vilken fantastisk människa.
henne skulle jag helt klart vilja höra föreläsa.

Ska beställa fortsättningen med tänkte jag, mera självkänsla.
Beställde pocket varianten från adlibris, kostade typ 35 kronor.

Beställde även en till bok om stress och hur man hanterar det, kommer inte ihåg va den heter, men den verkade bra och lättläst.

Tänker mycket nu och funderar kring mitt liv.
Känns nyttigt och lärorikt

Nej nu ska jag kolla kycklingen jag har i ugnen, morgondagens mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!