skit söndag

Skrivet 2008-09-07 Klockan 20:08:39

har det vart idag. Har grubblat och funderat så att till slut slår det tilt i skallen.
Det som är jobbigt är att jag inte kan sätta fingret på vad det är som gör att jag mår som jag gör.
 Vi har det så bra hemma nu mellan mig och Thomas, barnen mår bra och allt känns bra där i kring med.
Men jag får ont i bröstet och känner panik när det blir som värst.
 Men satte mig en stund på toa och grät ut.
tog sen på mig stavar och mp3 och tag en rejäl promenad. var ute och gick i en timme och bara lyssnade på musiken och njöt av hur vackert det är ute nu när hösten är här.
 
Nu känns det bätter. tack vare min underbara sambo som stöttar mig nåt helt otroligt nu.
Och samtalen med syrran hjälper massor. det är vid såna här tillfällen jag saknar henne och önskar så att hon fanns nära oss.

Nej nu ska jag ta och dricka en kopp te och ta en dusch. ha det bra och var rädda om er


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-08 Klockan 00:29:21
ibland kan jag känna igen mej i de du mår..man har de så bra o ändå kan jag me få sådär..ont i bröstet osv..

tror nog att de är någon slags stress o oro ändå..men.ja,vad vet jag.

försök ta de lugnt allafall min vän.



kul att höra om vad dina barn gillar.

här är de också mkt bilar..

och lego o tvspel m.m



nu måste jag sova.



stooooooooooooor kram

och bra att du gråter...när du känner du behöver det..

önskar jag kunde ge dej en kram..

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!