Stolt och glad moster igen

Skrivet 2008-09-03 Klockan 07:50:50



japp så är det fick nyss mess från syrran att det kommit en bebbe.
En lite grabb, precis som jag trodde. :-)
Är så glad att jag bara vill hoppas och skrika det rakt ut.
Men så är jag hemma och är sjuk idag så vem ska jag berätta det för????
alla jobbar ju!?
SÅ jag skriver det här så jag får ur mig det,
jag har blitt moster igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uppdaterar lite:
Har pratat med syrran nu och detkom en lite grabb i natt vid 1.
3120 g och 50 lång.
allt hade gått fort och bra, nästan lite för fort tyckte hon,
Men nu mådde hon bra och längtade nu till dotterna skulle komma och hälsa på.
Har gått med ett leende på läpparna hela dagen.
Längtar nu tills hon  kommit hem och pigg nog att vi får åka och hälsa på dem.
bebbegos!!!!!!!!!!!

Lite mer uppdatering.
Har nu sett underverket på bil och åhhhhh vad söt han är.
Är så lik min syster och han var en liten knubbis.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-09-03 Klockan 12:29:49
Grattis moster :-)

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!