stresshantering

Skrivet 2008-09-03 Klockan 21:09:02

ja idag var jag på stresshantering igen.
varje gång jag är dit så får jag nån form av läxa tills nästa gång.
Förra veckan fick jag lite papper att fylla i om hur jag stressar.
dessa gick vi igenom idag för att se vad jag kan göra åt saken.
Nyttigt!!
Nu har jag fått en ny läxa att varje kväll skriva nån form av dagbok om hur daen vart och hur jag mår.
och vad jag ska göra dagen efter.

Så idag testar vi att göra detta via bloggen.

Onsdag 3 september har i stort sett vart en bra dag.
Är visserligen hemma och har ont i  mina bihålor och det är mindre kul.
men jag har ju som sagt blivit moster igen.
Till en söt liten kille.
                             

En riktig knubbis såg han ut att vara på bilden.
Magen min har hållt sig i schack nu när jag vart hemma.
 Tagit det lugnt och vilat mycket.
Finns inte så mycket mer att skriva om dagen men i det stora hela en bra dag.

I morgon blir jag oxå hemma och kurerar mig.
Barnen ska var hemma med mig då det är en så kallad stängningsdag på förskolor och fritides.
All personal har studiedag.
Hade anlitat morfar som barnvakt då jag skulle på föreläsningar, men när jag mår som jag gör ska jag vara hemma.
Men pappa komer upp och tar barnen en stud i alla fall så jag kan få en chans att vila.

Ja det får duga för idag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!