Torsdag

Skrivet 2008-09-11 Klockan 21:02:48

har vart en bra dag.
Känns om jag har hittat tillbaka till mig själv lite de sista dagarna.
Och det känns skönt!
Får jobba mer och mer med mig själv nu när det gäller stresshanteringen och allt runt omkring.
Jag ska bli mig själv igen
Jag ska bli starkare som männinska!

Det stod en så bra sak i ena boken jag läser, kommer inte ihåg på rak arm vilken.
Jag är värdefull som människa,
jag duger precis som jag är.
Jag är stolt över och nöjd att jag är mig själv!

i morgon ska vi försöka få till lite fredagsmys.
Jag och Thomas firar förlovningsdag.
7 år är det i morgon!!!

Nej nu ska jag ta en dusch och slappa lite.
Skönt att det är fredag i morgon!!!!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2008-09-11 Klockan 21:11:25
Åh, grattis i förskott till er dag :-)!

URL: http://vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2008-09-12 Klockan 22:12:21
grattis på er dag.

stooor kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!