en bra dag

Skrivet 2009-04-11 Klockan 21:45:23

har det vart idaga, eller i alla fall bättre än igår.
Magen har bråkat lite idag med men inte alls som igår.
Tog det lugnt här hemma på förmiddagen, åkte hem till Thomas föräldrar vid halv ett.
sen kom hans bror med familj dit.
Satt ute större delen av tiden och bara njöt av solen och värmen och att barnen hade kul.
De tycker det är skoj att vara där och träffa Thomas familj.
Hur jag känner är inte viktigt. ;-)
Säger inte mer om den saken.


sen åkte vi hem till mina föräldrar och umgicks med alla där.
Och det var skoj.
E och Norah leker så bra tillsammans,
Jag fick mig lite Melle gos och syster prat.
De är sånt som är underbart, värmer i kroppen att få umgås med henne.
Love you sis!!!!



Hem och gjorde oss lite varma mackor och mös till Robinson innan barnen somnade av på soffan. eller som E på golvet. :-)




Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-11 Klockan 22:01:10
Skönt att kunna "bocka av" svärföräldrar besöket då ;-)

Nu har jag lämnat en sovandes Irma hos farmor och farfar,ska snart gå och lägga mig,för att sedan(när Jimmy festat klart) åka till Fagersta och hämta honom...lagom kul,men vad gör man inte för sin älskade :-)

Natti natti, kram.

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-04-12 Klockan 05:47:59
Hoppas påsken varit toppen i det stora hela iallafall :-)

Kramis

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-12 Klockan 19:07:06
Om ni inte är upptagna i morgon fm (måndag) så får ni gärna komma på fika.Vi tänkte vara ute på tomten och fixa lite bara.

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!