kvällsbloggning

Skrivet 2009-04-20 Klockan 20:52:19

så sover då de undebara barnen, ingen rolig nattning dock.
E var sur för allt, jag hämtade in hans vantar,  men han skulle ju själv!!!
tog av honom foppatofflorna som han ju skulle sova i, men nej elaka mamman sa ju nej!!!
Hmmm vad var fel mer???? jo det mesta om man hette E ikväll.
SÅ Thomas fick ta honom och natta honom i sängen uppe, så fick vi bära ner honom när han somnat in ordentligt.
L då somnade på soffan till bolibompa men blev väckt av en arg E och hur lätt var det då att få honom att somna om igen.
Inte roligt, en hemsk nattning!!!
Men nu så sover de båda 2 i alla fall.



Har haft en bra eftermiddag, slutade ju tidigt så det blev hämta barn och sen lämna dedm hos Thomas på jobbet, eftersom jag skulle klippa mig.
sen tog han dem med sig hem när han slutade.
2 lyckliga killar som fått vara med pappa på jobbet, åkt elbil och samlat skräp med Ulla, Thomas arbetskamrat.
Sen åt vi mat, hemgjord pytt i panna, GOTT!!!

                                                              



var ut och tog en promenad, barnen cyklade.
Är lite kul nu när man kan ta en kvällspromenad och de får cykla, lite lätt motion för en annan och det skadar ju inte. :-)

Nu så blir det en slöar kväll på soffan, och så ska jag försöka lägga mig i tid, öppnar i morgon med, en  sjuk på jobbet, så jag tog öppningen så satt vi in vikarie på mitt skift, för att det inte skulle bli så struligt, men nyckel och kod hit och dit.
Alltid skönt att öppna och få komma hem lite tidigare, sen ska Thomas och jag på föräldramöte i skolan, inför hösten..
L börjar ju ettan då och de ska bli lite omstruktureringar i skolan till hösten så vi ska få lite info om det och lite annat.

nej detta får räcka för idag, ha en bra kväll!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!