nu är man ledig

Skrivet 2009-04-08 Klockan 19:20:29

japp, nu har vi påskledigt till och med måndag.
Barnen är lediga på tisdagen med, för dagisen är stänga då, eftersom vi personal har föreläsning och planeringsdag.

Nu ska det bli så skönt att vara ledig ett par dagar extra och bara ta det lugnt.
Inga tider att passa, ingen stress på morgonen när man ska iväg,.
bara  umgås och vara med dem man tycker om.
Syrran och familjen kommer till Norberg nångång under morgondagen.

Idag var vi och handlade när jag slutat jobba, sen tog vi en fika på Cafe Kaka.
Gott och mysigt.



Sen när vi kom hem fick jag ont i magen och la mig och sov en stund. Thomas och barnen var ute och lekte.
Så när ded kom in och vi hade lagat och ätit mat så kändes det bättre i magen.

Nej nu ska jag umgås lite med mina barn innan det är sovdags för dem.



Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-04-08 Klockan 21:27:02
Ha en jättehärlig påsk!

Fräsch design på bloggen förresten.

Vad duktig du är!

Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-04-08 Klockan 22:23:57
Va skönt md lite ledigt nu då.

Glad påsk på er!!

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!