seg och lååång dag

Skrivet 2009-04-14 Klockan 19:48:22


ja dagen har vart låååång.
Förmidagen var bra, med planering, utvärdering på jobbet.
Sen satt vi och lyssnade på en föreläsning om lön och lönesättning på eftermiddagen. från 13-16.30
oj och aj.
Oj vad segt det var, han var i och för sig bra på att prata med det var inte speciellt intressant.
Aj vad man fick ont i rumpa och nacke av att sitta i den otroligt obekväma aulan.

Så det var skönt att få komma hem idag.

Lekt och umgåtts med barnen och lagat mat, nu läser Thomas för dem och jag antar att jag somna tidigt idag, är seg och trött.
Lång dag på jobbet i morgon, jobbar till 17 sen har vi avdelningsmöte till 18.30

Ja ja, tur det inte är så ofta.

Ha en bra kväll.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-04-14 Klockan 20:37:23
Vet precis hur jobbigt det kan vara att sitta och lyssna i flera timmar...många föreläsningar har jag varit på som inte gett någonting. Ha en bra arbetsdag i morgon. Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-04-14 Klockan 20:53:26
låter som du har de fullt upp..

o välditg pendlande me magen o tankar.

nu ska jag se tv...andra avenyn...verkligen en såpa..hmmm..men ändå.

men barnen sover inte än heller..kanske mannen kan natta de stora så jag kan natta de små i soffan..hi,hi,.

ha de så bra nu.

visst har de varit uuunderbart väder.

kraaaaaaaaaaaaaam


Postat av: Vickie

Skrivet 2009-04-15 Klockan 17:19:46
Håller med om att dagen var lång, kändes mest på föreläsningen som om vad gör jag här, står ju utan jobb och lön om 2 månader... suck... men det finns ju tråkigare folk att lyssna på.

Förstår hur du känner med magen, här får gubben ta mer de perioder jag mår sämre och ofta är det han som får ta smällarna när jag inte orkar mer. Är ett under att han står ut. Vi får vara tacksamma och pyssla om dem lite extra när vi kan ;o)

Har varit hemma idag för lillskrutt skulle till läkaren, kändes bra. Sen öppnar jag imorgon, mindre kul men skönt att komma hem i tid.

Ta hand om dig och jag hoppas magen blir bättre.

Kramis

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-04-15 Klockan 20:32:42
hej Vickie!

jag kände samma sak på föreläsningen, men han var ok att lyssna på i alla fall.

Ja vi får väl ge tillbaka till våra gubbar vid tillfälle, det gör man nog redan, :-)

får väl ge honom en extra sovmorgon eller nåt i helgen, det brukar han uppskatta i alla fall.

Jag gillar att öppna just för att man får mycket tid med barnen när man kommer hem

Ha det bra!!

Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!