söndag

Skrivet 2009-04-19 Klockan 20:21:49



så har söndagen gått.
blev en dag hemma, då jag fick såna jäkla mensvärkar.
Tycker mina mensvärkar har blivit så extrema efter jag fick E och ännu mer efter min mage har blivit så här.
Så dagen gick åt att ligga på soffan och tycka synd om mig själv och äta massa onyttigheter.
Hmm inte bra!!
Måste se till att ta tag i min vikt igen, har börjat slarva massor, så nu har jag stått still länge, som tur är så har jag inte gått upp i alla fall.
barnen och Thomas var ute och sen kom jag ut jag med, i med en värktablett så funkar man.
Fick besök av grannarna och bjöd dem på fika, och deras son blev kvar och lekte här på vår gård, lite kul.
Han är mitt emellan mina barn i ålder så båda E och L gillade att leka med honom.
Han har samma namn som vår stora så hela tiden kallade de varannn lilla L och stora L. :-)

Mamma och pappa kom hit och vi grillade på eftermiddagen.
Grillspett, men kött, kyckling, lök, svamp, paprika.
Grillade sparris och haloumiost till.
klyftpotatis, beasås och vår kalla sås som är så god till grillat.
Mätt blev man.





sen gick vi en sväng och E och L fick cykla lite.
Slängde barnen i duschen innan det var nattning.
Nu sover de gott och Thomas ser sporten på Tv:n.
Han lär ju få låna tv:n ibland i alla fall. :-)

                                                               


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-19 Klockan 21:03:46
Låter som en helt okej dag!



Såå gott med grillat!Och halloumi,MUMS! Vi måste grilla med familjerna nån gång!



Nu har vi nattat hela barnaskaran, gästerna somnade bums,men vår lilla ärta tyckte hela situationen var hemskt spännande, så hon drog uuuuuuuuuut på nattningen ;-)



Ses i morgon på dagis!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!