tomt

Skrivet 2009-04-21 Klockan 21:49:35

känns tomt i skallen idag.
vet inte vad jag ska skriva.
Mycket tankar som rör sig i skallen efter föräldramötet i skolan.
Mycket som händer, många besparingar och förändringar och denna gången drabbar det min son oxå.
Känns mindre skoj om jag säger så.

Annars har  det vart en bra dag, slutade tidigt idag igen och hann vara hemma länge och bara vara med mina  barn innan vi var på mötet.
Är så underbart att bara vara hemma och umgås och se dem leka.
Älskar mina barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



                                              


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-04-22 Klockan 16:05:01
Måste bara säga igen att du var jätte tjusig i nya frisyren:-)!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!